Épp csak annyi álca van már a Mercedes ML szabadidő-autó harmadik generációján, hogy a gyár környékén tanyázó fotósok jó előre észrevehessék az autó közeledtét, de igazából már semmit nem takarnak.

Ennyire vékony álcázást akkor használnak, ha már küszöbön áll, netán már be is következett az első hivatalos információk közreadása. Ehhez képest még tart a Sanghaji és a New Yorki Autószalon is, azonban egyik helyen se leplezték le az autót. Vajon mire várnak? Legközelebb a Frankfurti Autószalon következik szeptember közepén.

Hatalmas bálna marad a Mercedes ML, de formája kevésbé sarkos Hatalmas bálna marad a Mercedes ML, de formája kevésbé sarkos

Maga az autó egyébként a korábbinál jobban kiemelt hűtőrácsot kap, megmarad a C oszlop jellegzetes vonala. Az oldalfalon itt is megtaláljuk az aktuális márkaarculatnak megfelelő domborításokat, de jelen esetben nem olyan éles a perem, mint mondjuk az E-osztálynál. A motorkínálat újdonsága, hogy a hibrid változat már kezdettől fogva – legfeljebb pár hónap késéssel – is elérhető lesz, és nem lehet kizárni a 2,2 literes, biturbó négyhengeres dízel megjelenését sem.

Már ekészült a nullszéria az Egyesült Államokban, az előszéria a következő lépés. De mi van a bemutatóval? Már ekészült a nullszéria az Egyesült Államokban, az előszéria a következő lépés. De mi van a bemutatóval?