Ahogy azt a kínai piacra szánt ID.4-es villanymotoros szabadidő-autónál is megtapasztalhattuk, az ID.6-osnál is két egyedi megjelenésű modellt készít a Volkswagen a kínai piac számára, hogy a két vegyesvállalat, a FAW-VW és a SAIC-VW ne zavarja egymás köreit. Újdonság, hogy ezúttal nem csak a lökhárítókban van eltérés, de a fényszórók és a hűtőrács is eltérő az ID.6 Crozz (FAW) és az ID.6 X (SAIC) között.

A Volkswagen állítása szerint kifejezetten a kínai piac számára fejlesztette ki a 4876 mm hosszú, 1848 mm széles, 1680 mm magas és 2965 mm tengelytávolságú karosszériával rendelkező modellt az MEB alapon, amely hétszemélyes utastérrel rendelkezik. A műszerfal közepén 12 colos képátlójú érintőképernyőt helyeznek el, feláras a fel-a-fejjel kijelző, extraként panoráma üvegtető is kérhető, még több felár ellenében az üvegpanel egy része nyitható is lehet.

Három hajtás (a 180 és 204 lóerős változat hátsó hajtómotort kap, a 306 lóerő rendszerteljesítményhez kétmotoros összkerékhajtás tartozik) és kétféle akkumulátor 58 vagy 77 kWh kapacitás) közül választhatnak majd a kínai ügyfelek, a hatótávolság a kínai szabvány alapján 436-588 km közötti, minden Volkswagen ID.6-os végsebessége elektronikusan korlátozott 160 km/óra.