Euro 5-ös dízelmotor jelent meg a H-1-ben, 12 százalékkal takarékosabb, de 20 százalékkal gyengébb is az Euro 4-esnél Euro 5-ös dízelmotor jelent meg a H-1-ben, 12 százalékkal takarékosabb, de 20 százalékkal gyengébb is az Euro 4-esnél

Mivel a személyautók számára – és néhány országban a teherautóknak is – kötelező az Euro 5-ös előírások betartása, a Hyundai H-1es választéka ilyen erőforrással bővült.

A 2,5 literes, négyhengeres turbódízel teljesítménye a tisztulási folyamat során 20 százalékkal csökkent, a 136 lóerőhöz 343 Nm-es maximális nyomaték tartozik. A 170 lóerős, Euro 4-es változathoz képest 12 százalékkal csökkent a fogyasztás, a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval 7,5 l/100 km a Hyundai H-1 átlaga. A csúcs felszereltségű személyautók alatt hátul független hátsó hidat találunk, ezeknél a változatoknál az elektronikus menetstabilizáló is széria, az önzáró differenciálmű a középső felszereltségtől jár alapáron.

ESP-t kapnak a csúcsváltozatok, és független hátsó hidat ESP-t kapnak a csúcsváltozatok, és független hátsó hidat