A National Highway Traffic Safety Administration hivatal a múltban többször adott felmentést az intelligens, a gyermekeket automatikusan felismerő, és a légzsák aktiválását annak megfelelően módosító légzsákok beépítése alól, de még tavaly kijelentette, hogy a jövőben nem számíthatnak ilyesmire az autógyártók.

Elsőként a Pagani Huayra forgalmazását gáncsolták el, az olasz gyártó az új autóval már az USA-ban is szeretett volna pénzt keresni, erre azonban 2015-ig várnia kell. Saját bevallása szerint ugyanis eddig tart, amíg kifejleszti az intelligens légzsákot, ez a folyamat nagyjából 5,7 millió dollárba fog kerülni. A Pagani még az idén 12 autót szeretett volna eladni az Egyesült Államokban, darabját 1,1 millió dollárért. A döntés érzékenyen érinti az olasz céget, amely a forgalmazás megindulása miatt nemrég márkakereskedést nyitott Kaliforniában.

Még nem fejeződött be a Pagani Huayra fejlesztése - ha forgalmazni akarják az USA-ban is Még nem fejeződött be a Pagani Huayra fejlesztése – ha forgalmazni akarják az USA-ban is