A Cupra márka jövőjét ismertető CupraImpulse rendezvényen mutatták meg először a 2024-től a győri Audi Hungaria üzemében készülő Terramar nevű szabadidő-autót, ami a spanyol márka utolsó olyan modellje lesz, amelyet még belső égésű motorral mutatnak be; igaz, az még nem pontosították, hogy itt az alapáron adott lágyhibrid hajtásra gondolnak, vagy netán az új generációs (100 km-t megközelítő elektromos hatótávolság) plug-in hibrid hajtásra.

Jelenleg az értékesítés 80%-át a Formentor nevű szabadidő-autó adja, ennek lesz a nagytestvére a Terramar, tehát a Seat Tarraco testvérmodelljéről van szó – könnyen lehet, hogy Cupraként is megmarad az opciós, 7 személyes utastér –, amelynek a külső-belső kialakítását a prémiummárkához igazítják. A név egyébként a Barcelona melletti Sitges városában működött – manapság birkákat nevelnek a belső részen –, döntött kanyarokkal rendelkező versenypályáról származik. Egyelőre meglehetősen szűkszavúan nyilatkoztak a típusról és a fényképek terén is épp csak 1-2 képpel rendelkezünk, a Cupra Terramar hátsóját vagy belsejét például még nem láthattuk.