Megtalálta a maga piaci rését az Engler Automotive, a szuperquad nevű piaci résben nincs ellenfele – talán nem véletlenül… Egyik ügyfelük még vadabb járműre vágyott, amelyre az itt látható V12 nevű modellel válaszolt a cég. Mindössze 20 példányt építenek az Engler V12-ből, amelyről egyelőre csak nagy számokat mondanak, illetve már készen van az életnagyságú makett is.

Egyelőre szándékosan nem árulják el, milyen erőforrást kap majd a szériaváltozat, csak annyit mondanak, hogy alapesetben szívómotort használnak 7-800 lóerő teljesítménnyel, de ezt kérésére felturbózzák 1200 lóerőre. A Kassai Műszaki Egyetemmel közösen fejlesztett 8 fokozatú duplakuplungos váltó mindössze 30 kg tömegű, és a már említett 1200 lóerő és 1200 Nm a maximális teherbírása. Mindehhez egyébként 1200 kg-os saját tömeg tartozik, a karbon vázhoz kovácsolt alumínium/titánium kettős keresztlengőkaros felfüggesztés csatlakozik. Annyit mondanak még a hajtásról, hogy az minden piacon megfelel a károsanyag-kibocsátási előírásoknak, még Kaliforniában is. A felturbózott csúcsmodellnek 2,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást és 400 km/óra csúcssebességet ígérnek.

Ahogy azt a többi szuperquadnál, az Engler V12-nél motorkerékpár-kezelőszerveket használ a sofőr, itt azonban rögtön 2 monitort is elhelyeztek előtte – az egyiken jelenítik meg a menetinformációkat, a másik a szórakoztatóelektronika képernyője. Állítólag ez nem fogja elvonni a sofőr figyelmét az úttól… Az ülést kézzel varrják Svédországban, a párnázást a vásárlóra szabják, a szélvédő és a hátsó szárny magassága együtt állítható, mert ezek részei az aerodinamikai csomagnak