Eredetileg 2012-ben látta meg az orosz TagAZ gyártó Aquila nevű négyajtós kupéja, amelyből kevesebb mint 200 darabot készítettek, mielőtt csődbe ment a gyár. Aztán a TagAZ gyár tulajdonosának a fia vitte Franciaországba az autót, ahol a Mikhail Paramonov Manufacturing (MPM Motors) gyártja kis szériában, újabban már a PSA Csoporttól származó 1,2 literes turbómotorral. Két évvel ezelőtt jelentették be az akkumulátoros-elektromos változat elkészítését, most pedig bemutatták a prototípust, amelyet egyébként mindössze egy hónap alatt építettek meg.

A rohammunka leginkább a megjelenésen látszik, hiszen megragadták az alkalmat arra, hogy az egyébként visszafogott megjelenést rémisztővé alakítsák. Arany színű hűtőrácsot tettek a kocsi orrára, mellé meg két hatalmas fényszórót, egészen pontosan a hatalmas lyukakat sok apró projektoros fényforrással töltötték meg. Az akkumulátoros-elektromos technika is a PSA Csoporttól érkezik, az első kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 136 lóerő, az akkumulátor 42 kWh kapacitású, ami 300 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. Nem tudni, mikor lehet majd megvásárolni az MPM Erelis villanymotoros változatát, de azzal egy teljesen új piacra lép majd be a kisszériás gyártó, hiszen nem fogja tudni olcsón adni azt.