A Hyundai kifejezetten az európai piacra szabta a 2011-ben bemutatott i40-es modelljét, amely valahol párhuzamosan kapható a világpiacra szánt Sonata-val. A 2014-es nagy modellfrissítés során alaposan átalakították a megjelenést, óriási hűtőrácsot kapott a típus, most pedig ennek a betétjét cserélik ki pálcás helyett méhsejt-rácsosra. Ezen kívül még a 18 colos felniket is lecserélték.

Belül jobb anyagminőséget ígérnek, a legtöbb vásárló azonban leginkább az új generációs érintőképernyős fejegységnek örül majd, ami gyorsabb működést és az eddiginél egyszerűbb kapcsolódást tesz lehetővé. Új a választékban a barna színű bőrkápit, ami a Premium szinten választható. Bővült a vezetőtámogató rendszerek sora, például alapáron adják a tolatókamerát, a sávtartó segédet és a vészfék-segédet. Nem tudjuk, mi lesz a motorválasztékkal, Dél-Koreában egyedüliként a 2,0 literes, 166 lóerős benzinmotorral lehet megvásárolni a felfrissített megjelenésű Hyundai i40-est, az 1,6-os benzines és az 1,7-es turbódízel már nem választható.