Nem tartogat meglepetést a megjelenés azt követően, hogy három héttel ezelőtt megismerhettük az Opel Corsa-e-t, persze azt is hozzá kell tenni, hogy a belső égés motorral szerelt változatot rögtön a feláras, sportos GS Line megjelenéssel mutatják a sajtófotók.

A benzinmotor az 1,2 literes háromhengeres, alapesetben 75 lóerővel (WLTP-átlag 6,1-5,3 l/100 km), a turbós változat 100 (WLTP-átlag 6,4-5,3 l/100 km) vagy 130 lóerős (WLTP-átlag 6,4-5,6 l/100 km) – a gyengébbnél feláras, az erősebbnél alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó. Dízelből csak egy van, az 1,5-ös négyhengeres 100 lóerővel (WLTP-átlag 4,6-4,0 l/100 km) és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval jön. Az alapváltozat 10%-kal, azaz 108 kg-mal lett könnyebb az elődnél, 980 kg-ot nyom a mérlegen menetkész állapotban.

A vételárakról annyit, hogy Németországban 29 900 euró a Corsa-e alapára (Magyarországon 9 230 000 Ft), a legolcsóbb benzinesért pedig 13 990 eurót kérnek (gyalogosfelismerős koccanásgátló, sávtartó segéd, táblafelismerő, tempomat van a fedélzeten szériában), azaz ilyen áron lehet július elsejétől előjegyezni az autót. Azt, hogy mennyibe kerül majd Magyarországon az új Opel Corsa, majd később árulják el.