A Škoda Motorsport 2 darab prototípussal végezte az új Fabia RS Rally2-es versenyautó végső finomhangolását, ezek közül az aszfaltfutóművel szerelt példányt állították most ki a Cseh Műszaki Múzeumban – még az álcázást se távolították el a karosszériáról. Kellően rugalmas nyakkal megáldott látogatók alaposan megnézhetik majd, hogyan kanyarították a masszív bukókeret összesen 36 méternyi csövét, az 1620 cm3-es, 289 lóerős turbómotort már nem csodálhatják meg, hiszen a motorháztető alapesetben zárva marad. A prototípust a Múzeumnak adományozta a gyár, azt a Közlekedési csarnokban lehet majd megtekinteni, ahol egy 1905-ös Laurin & Klement (Slavia) CCR verseny-motorkerékpár és egy 1913-as Laurin & Klement RK/M versenyautó is látható, jelezve, hogy a Škoda márkának (és jogelődeinek) már több mint 120 éves verseny-múltja van.