Egy évvel az EVR akkumulátoros-elektromos szuperautó-platform után a WAE Technologies nevű cég (korábban Williams Advanced Engineering néven működött) bemutatta az arra alapuló, de tüzelőanyagcellás-elektromos szuperautó-platformját EVRh néven. A 85 kWh kapacitású akkumulátor helyére kerül egy tüzelőanyagcella, a gáztartály és egy puffer-akkumulátor.

Utóbbi kapacitását nem árulták el, de azt igen, hogy a teljesítményleadása 430 kW, ehhez hozzájön még a tüzelőanyagcella 120 kW kimenő teljesítménye, így rövid ideig akár 550 kW, azaz 748 LE teljesítményt tud biztosítani a rendszer. Hátsó- vagy összkerékhajtás is megvalósítható 1-4 hajtómotorral. A WAE Technologies számításai szerint ezzel az 1,9 tonnás autó 2,5 másodperces 0-100 km/óra sprintre képes, illetve a Nürburgringen 7:20 alatti köridőre – akár a végleges hangolásban is segítenek a britek. A WAE Technologies nem akar autót felépíteni az EVR és EVRh műszaki alapra, de szívesen várja azokat az érdeklődőket, akik teljesen saját konstrukció kifejlesztése helyett inkább az ő megoldásuk mellett döntenek, és így olcsóbban és gyorsabban válhatnak autógyártóvá.