Az európai piacon a nagyon takarékos dízelek is kedveltek manapság, azonban a Lexus GS sorozatban nincs ellenfele ezeknek. A GS450h-val a három liter körüli dízelek méltó ellenfelét kínálja a Lexus, de a 2,0 liter körüli dízeleknek nincs alternatívája.

A Toyota-BMW motorszállítási szerződésben a németek kikötötték, hogy az nem vonatkozik az egyik legádázabb ellenfelükre, a Lexusra, így muszáj saját megoldást keresniük. A hírek szerint a Toyota Camry Hybrid (és a vele műszakilag azonos Lexus ES300h) hibrid hajtását veszik át, annyi módosítással, hogy a 2,5 literes benzines négyhengerest hosszába fordítják. A 200 lóerő rendszerteljesítményű hibriddel kapcsolatban további információkat a Párizsi Autószalonon fognak közölni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!