Már egészen közel van az 1000 lóerőhöz a Ferrari, de arra gondosan ügyeltek, ne érjék el ezt a szintet – valamivel rá kell majd venni a vásárlókat pár év múlva, hogy újra sorba álljanak majd az akkori szuperautóért. Bár ha a jelenlegi trend marad, ezzel nem lesz probléma. Noha a Ferrari LaFerrari értékesítése komoly fejtörést okoz majd az olaszoknak. Félreértés ne legyen, nem az 1,3 millió eurós vételár jelenti a gondot. Sokkal inkább az, hogy csak 499 darabot fognak készíteni, ellenben már most több mint hétszáz vásárló jelentkezett be írásban, hogy szeretne magának egyet…
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2013/03/195786_ferrari2.jpg?x88250)
Igen szerencsésnek érezheti magát az, aki hozzájut majd egy példányhoz, hiszen egyfelől egy döbbenetes megjelenésű gépet kap, másfelől elképesztő műszaki tartalmat: van egy nagy fordulaton dolgozó V12-es szívómotor (6262 cm3, 800 LE, 9250/perces leszabályozási fordulatszám), aminek egy 163 lóerő csúcsteljesítményű elektromotor segít igény esetén. A rendszerteljesítmény 963 lóerő és 900 Nm.
Az elektromos energiát tároló 62 kg tömegű akkumulátort a kocsi közepén helyezték el – ez is hozzájárult a 41:59 %-os tömegeloszláshoz -, de ennek ellenére is könnyűnek nevezhető a karbonból sütött csoda, hiszen mindössze 1255 kg-ot nyom. A Ferrari egyébként egyelőre csak előzetes menetteljesítményeket nevezett meg, a 0-100 km/óra kevesebb, mint 3 másodpercig tart, a 0-300 km/óra 15 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség 350 km/óra.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!