Amíg a Honda Jazznél a rövid karosszériahossz mellett a magas építéssel érik el a tágas és jól variálható belső teret, a hagyományos felépítésű City modellnél egyszerűen a hosszt növelték meg, így lehet, hogy a most bemutatott ötajtós változat valójában már nem is kisautó, a 4,35 méteres hosszával már a kompaktok közé tartozik; a magasság 1488 mm, a tengelytávolság 2589 mm, a szélesség 1748 mm.

Egy évvel a lépcsős hátú után debütált az ötajtós változat, amelynél nem nyúltak például a hátsó ajtókhoz, így azok íve a szedán lefelé forduló tetőívét követik, jelen esetben viszont vízszintesebb a tető. A hátsó lámpák kialakítása erősen emlékeztet az ötajtós Mercedes-Benz A-osztályra. Az utastérben nincs változás, leszámítva azt, hogy a sportos RS csúcsmodellben 8 colos képátlójú a központi érintőképernyő.

Egyedüli erőforrásként az 1,0 literes, 122 lóerős (5500/perc) és 173 Nm nyomatékú (2000-4500/perc) turbómotort kínálják, a váltó fokozatmentes automatikus. Érdekes módon a 20 centivel hosszabb karosszériával rendelkező Honda City Sedan azonos felszereltség mellett kicsit olcsóbb az ötajtós változatnál (579 500 baht kontra 599 000 baht-os indulóár). Jövőre várható a Jazz-ben is használt e:HEV öntöltő hidrid hajtás megjelenése.