Első körben az orosz állami NAMI autóipari kutatóintézetben készülnek az Aurus luxusautói, a kézi munkával készített autók kerültek az állami flottába, illetve tesztelésre (plug-in hibrid hajtás) használják majd az itt összerakott autókat. A sorozatgyártás előkészítése megkezdődött, a műszaki partner Sollers cég a Tatárföldön található, eddig Ford Transitokat készítő üzemét alakítja át arra a célra, hogy évi 5000 luxusautót, luxusterepjárót és luxusegyterűt készítsen. Az ok prózai: a jelabugai gyárban elég nagy a fényezőüzem mérete, egészen pontosan az alapozót tartalmazó merítőkádban elférnek az akár több, mint 6 méteres (nyújtott kivitel) karosszériák is.

A projektet felügyelő orosz Ipari és Kereskedelmi Minisztérium szerint már 2020-ban megindul a az Aurus sorozatgyártása, az éves kapacitás ötezer autó lesz, amelyet az exkluzivitás megőrzése érdekében nem is akarnak növelni. A hírekben egyébként 10 millió rubeles, azaz 41 millió Ft-os indulóárról lehet hallani, meg arról, hogy az első két év termelését már előre értékesítették – a Senat nevű luxuslimuzinról van szó, a Komendant névre keresztelt terepjárót és az Arsenal nevű csapatszállítót csak 2022-től készítik. Utóbbival kapcsolatban érdekes adalék, hogy az Aurus cégben 30%-os tulajdonrésszel bíró Egyesült Arab Emírségek állami tőkealapja (Tawazun) komolyan érdeklődik az iránt, hogy helyben is megvalósítsa a Komendant gyártását.

Alapkivitel egyelőre nincs, az összes Aurusban a Porsche Engineering segítségével fejlesztett, full-hibrid hajtással támogatott, 598 lóerő rendszerteljesítményű 4,4 literes V8-as biturbó kerül, a váltó kilencfokozatú automatikus, és széria az összkerékhajtás is. A 0-100 km/óra gyorsulást 6 másodperc alatt letudja a 2,7 tonna saját tömegű limuzin, a csúcssebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra.