A Lexus CT200h piacra dobásával lefelé bővítette kínálatát a Toyota luxusmárkája, azonban nem feledkeznek meg a többi autóról sem. Az új GS szedán hamarosan bemutatkozik, de két éven belül az összes modell megújul.

A GS-t a vele azonos padlólemezre épülő, új IS követi majd 2012 végén, az utastér tágasabb lesz a jelenleginél, műszaki szempontból nem várható jelentős változás, a kabrió azonban vászontetős lesz. Az Egyesült Államokban forgalmazott HS250h és ES modellek megújulnak, előbbinél csak frissítés lesz, utóbbinál az alapját képező Camry-hez hasonlóan generációváltás történik. Az LS csúcsmodell 2013 tavaszán kerül a márkakereskedésekbe, a modellváltás során az új anyagok – jellemzően karbon – fokozott használatával csökkentik a jármű tömegét, miközben megtartják a jelenlegi V8-as/V8-as benzin-elektromos hibrid hajtásokat. Az LF-A esetén az 500 darab kupé legyártását követően egy év kihagyással 500 darab roadster gyártását kezdik el; ennek V10-es motorját használja majd a GS-F sportlimuzin.

Az RX szabadidő-autó 2013 végén esik át a félidőben esedékes frissítésen, amely során nem számítunk nagy újdonságra; egészen a modellváltásig a jelenlegi, nikkel-metál hidrid akkumulátorokkal folytatja a hibrid. Az Egyesült Államokban sikeres GX és LX terepjárók (Landcruiser és Landcruiser V8 testvérmodellek) esetén minimális modellfrissítésekre számíthatunk.