Eddig se panaszkodhatott a Stellantis az európai haszonjármű-eladásokra, hiszen a versenyhatóságok ezzel kapcsolatban kötöttek feltételeket a PSA-Fiat egyesülés engedélyezéséhez, nehogy túlságosan nagy legyen a piaci súlya az új konszernnek. A jelenleg 6 külön márka alatt kezelt üzletágat a jövőben Pro One néven üzemeltetik – a külön márkák megmaradnak, és a termékek még jobban eltérő megjelenést kapnak. Egyszerre újultak meg a Stellantis könnyű haszonjárművei, a kis (Citroën Berlingo, Fiat Dobló, Opel Combo és Peugeot Partner/Rifter), a közepes (Citroën Jumpy, Fiat Scudo, Opel Vivaro/Zafira és Peugeot Expert), és a nagy (Citroën Jumper, Fiat Ducato, Opel Movano és Peugeot Boxer) méretben – hamarosan csatlakoznak ezekhez az észak-amerikai Ram márka termékei (ProMaster City és ProMaster), és várhatóan a Toyota is módosítja a külsőt.

A műszerfalon minden esetben ott a 10 colos érintőképernyő, amellyel egyelőre távoli hozzáférést biztosítanak, 2026-ra lesz kész az a fejegység, amely flottakövető-funkciók ellátására is alkalmas – ennek elterjedésével 2030-ra évi 5 milliárd euró bevételt remél a Stellantis a kapcsolódó szolgáltatásoktól. Fejlődtek a vezetőtámogató rendszerek is, már 18 különféle segéd jár/választható az egyes modellekhez, a nagyoknál már 2-es szintű önvezetés is elérhető – ez a megállni és újraindulni képes torlódássegédet jelenti. Nem csak körkamera, de hátsó/jobboldali is elérhető, amivel a vezető által legnehezebben belátható helyeket lehet láthatóvá tenni.

Egyelőre marad a jelenlegi felállás hajtások terén, tehát benzines, dízel, akkumulátoros-elektromos és tüzelőanyagcellás-elektromos választható, utóbbi kettőnél történtek javítások. A kis- és közepes modelleknél a szoftver optimalizálásával növelték pár km-rel a hatótávolságot, a nagyokhoz viszont teljesen új hajtást fejlesztettek. Ezeknél az első kerekeket hajtó motor már 272 LE/410 Nm teljesítményű, és a 110 kWh kapacitású akkumulátorral akár 420 km-es WLTP hatótávolság is elérhető. Itt jelenik meg az e-PTO, azaz Electric Power Take Off funkció, amely a felépítmény számára biztosít nagy teljesítményű elektromos csatlakozást (például hűtőberendezés működtetéséhez). A jelenleg a közepes modellekhez elérhető tüzelőanyagcellás-elektromos hajtás 2024-ben a nagy méretű karosszériában is választható lesz.