Európában vezeti a kiskategóriás szabadidő-autók szegmensét a Peugeot 2008-as, ennek ellenére a gyár idejét látta a megújulásnak, így oldalanként már nem 1, hanem rögtön 3 függőleges pálcát jelent az első menetfény – a GT felszereltségnél a fényszóró is 3 LED-elemet tartalmaz –, az Active alapszinten vízszintes, az Allure és GT modellnél függőleges a hűtőrács betét osztása. Látványosabbal lettek a hátsó LED-es lámpák és a 16-18 colos felnik. Új digitális grafikát készítettek a műszeregységnek, immár alapáron adják a 10 colos képátlójú érintőképernyőt. Az indukciós telefontöltő 5 helyett már 15 W teljesítményű, az alapmodell 1 USB-C csatlakozót kap, a többi felszereltségnél már 3 darab USB-C és 1 darab USB-A csatlakozó jár.

A motorkínálatban marad a benzines (100 LE 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval, 130 LE 8 fokozatú automatával) és dízelmotor (130 LE 8 fokozatú automatával), az akkumulátoros-elektromos hajtást lecserélik. A hajtómotor teljesítménye már 156 lóerő, az akkumulátor-kapacitást 54 kWh-ra növelik, a szabványos hatótávolság 341-ről 406 km-re emelkedik. Alapesetben 7,4 kW-os a fedélzeti töltő, kérhető 11 kW-os is, legfeljebb 100 kW-os villámtöltésre van lehetőség. 2024-ben lesz elérhető az öntöltő hibrid hajtás, amelynél a 136 lóerős turbómotor és egy 48V-os villanymotor hajt egy 6 fokozatú duplakuplungos váltón keresztül.