Nemrég számoltunk be arról, hogy a német űrkutatási hivatal robotautót fejlesztett, most pedig már a Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt második autóját is megismerhetjük, amely egy tüzelőanyagcellás, kétszemélyes kisautó ingázóknak vagy autómegosztó-flottáknak. A Safe Light Regional Vehicle (SLRV) karosszériája mindössze 90 kg tömegű, a szendvicsszerkezetnek köszönhetően mégis megfelelő energiaelnyelő-tulajdonságai vannak – a fém külső rétegeket műanyaghab köti össze. Jelenleg a gyártástechnológia kidolgozásánál tartanak, a sorozatgyártás még nem lehetséges.

Az alacsony légellenállás érdekében lett lapos a 3,8 méter hosszú autó, a technikát az utascella előtt és mögött helyezik el. A hidrogén tüzelőanyagcella 8,5 kW tartós teljesítményt biztosít, a pufferakkumulátor teljesítményeladása 25 kW, azaz gyorsításkor 34 lóerő áll a vezető rendelkezésére, a csúcssebesség 120 km/óra, a tartós 11,5 lóerővel pedig akár országúti tempóval is lehet haladni; az SLRV hivatalos besorolása mopedautó. A két ülés között helyezik el a 39 literes térfogatú, 700 bar-os nyomáson 1,6 kg hidrogéngázt tárolni képes tartályt, ami 400 km-es hatótávolsággal ruházza fel a mindössze 450 kg tömegű SLRV-t.