Kifejezetten az indiai piac igényeire szabta a Hyundai a 4 méteresnél rövidebb Creta nevű szabadidő-autóját, amelynek alapján most elkészítette a három üléssorral rendelkező Alcazar nevű modelljét. Ennél rögtön a motorokat is lecserélték, a benzines 2,0 literes szívómotor lett (159 LE/191 Nm), aminek alternatívájaként 1,5 literes turbódízelt (115 LE/250 Nm) kínálnak, a váltó mindkét esetben hatfokozatú kézi kapcsolású vagy hatfokozatú automatikus lehet, összkerékhajtás nincs, helyette a menetstabilizáló beavatkozása állítható több fokozatban.

Mivel luxusautóról van szó, nemcsak hét, de hatszemélyes belső kialakítás is elérhető, ennél a második sorban lévő ülések közé is kerül egy kartámaszos konzol, ami együtt csúszik az ülésekkel, ha netán a hátul ülőknek akarnak több lábhelyet biztosítani. A harmadik üléssorban oldalanként állítható a támla dőlésszöge, ezeket az üléseket a padlóba lehet hajtani, ha nincs rájuk szükség.

A Hyundai Alcazar 10,25 colos központi érintőképernyőt és 10,25 colos vetített műszeregységet kap, a hátsó oldalablakokhoz kihúzható függönyök is járnak, a napfénytetőt hangvezérléssel is lehet vezérelni, így a hátul ülők is tudják azt működtetni.