Vlagyimir Bokk nem is olyan rég még a Ladánál dolgozott, de összetűzésbe került Bo Anderssonnal, amikor a szerelőszalag mellett eldobált csikkeket a zsebébe rejtette – ezzel próbálta menteni a munkásokat a főnök haragja elől –, és kirúgták.

Idő közben az Egységes Oroszország párt tagjaként politizál, és a közelgő Togliatti választásokra olyan programmal készül, amelyben többek között az szerepel, hogy a Lada gyártson újra megfizethető autókat, olyanokat, mint a 2010-ben leállított 2105-ös vagy két évvel később nyugdíjazott 2107-es típus. Ezenkívül azt is akarja, hogy a Bo Andersson által elbocsájtott vezetőket újra alkalmazza a gyár. Nem teljesen tiszta, mit akar elérni a jelölt, hiszen helyi politikusként nincs semmi ráhatása az ilyen döntésekre, a Lada gyárban meghatározó tulajdonrésszel bíró Rostec orosz állami cégre is csak a minisztérium vagy az orosz Duma határozata tud hatni.

Nagyon nem valószínű, hogy megvalósul Vlagyimir Bokk álma a kocka Lada feltámadásáról, így a felfrissített megjelenésű, de hivatalosan soha be nem mutatott 2107M típus is megmarad prototípusnak.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!