Az Egyesült Államokban csak 5 személyes változatban érhető el a Landcruiser, amely prémiumtermékként van beárazva import-mivolta miatt (55 950 dolláros indulóár), az új Toyota 4Runner ellenben helyben készül, elérhető 7 személyes belsővel és sokkal olcsóbb (40 705 dolláros indulóár). Ugyanazt a TNGA-F alvázat használják mindkettőnél, ugyanúgy 285 cm a tengelytávolság, ugyanaz a 2,4-es turbómotor (282 LE/429 Nm illetve öntöltő hibrid hajtás részeként 330 LE/629 Nm) hajtja őket, a 4Runner esetén feláras az összkerékhajtás – első lépésként kapcsolható rendszerre lehet befizetni, de van állandó összkerékhajtás is.

A lemezek alatt a Toyota 4Runner megfelel a Tacoma pickupnak, ugyanazt a műszerfalat használják mindkét modellnél – alapesetben 7 colos műszeregység és 8 colos központi kijelző, magasabb felszereltségnél 12,3 colos műszeregység és 14 colos központi kijelző -, azonban a személyautónál széria a 8 fokozatú automatikus váltó. TRD Off-Road, TRD Pro és Trailhunter felszereltségnél megnövelik a hasmagasságot, zárható első-hátsó differenciálművet és kikapcsolható stabilizátort adnak, van terep-tempomat is, aminek aktiválásakor a sofőrnek csak a kormányzással kell foglalkoznia. A Toyota 4Runner ősszel kerül az észak-amerikai utakra.