Extraként teljesen LED-es fényszórókkal is megvásárolható a felfrissített BMW 7-es sorozat, a lámpák között ritkásabb osztású (12 helyett csak 9 pálca) vesék találhatóak, és egy kicsit átrajzolták az első lökhárítót is. Hátul egy extra krómcsíkkal gyarapodott az autó, irányjelző került a külső tükrök házába.

Az utastérben új tervezésű első üléseket találunk, meg a tényt, hogy teljesen száműzték az analóg műszereket a vezető elől – természetesen csak a megfelelő felár kifizetése után. Szintén új az extrák között a 9,2 colos képátlójú monitorokkal rendelkező multimédiás rendszer a hátul utazóknak, illetve az 1200 watt teljesítményű Bang & Olufsen hifiberendezés.

Több új motor is bekerült a választékba, Európában például három turbós dízel is elérhető, 375 lóerős/740 Nm-es teljesítménnyel, 6,4 l/100 km-es szabványos átlagfogyasztással. A másik nagy újdonság, hogy az ActiveHybrid7-esben mostantól nem V8-as, hanem soros hathengeres a belső égésű motor, egészen pontosan a 740i 3,0 literes, 320 lóerős turbója. A rendszerteljesítmény 354 lóerő, a szabványos átlag 6,8 l/100 km, ami jelentős javulás az előző hibrid 7-es (465 LE rendszerteljesítmény) 9,4 l/100 km-es értékéhez képest.

A többi erőforrást is átfésülték, a 740d-ben dolgozó biturbó, 3,0 literes dízel 313 lóerős lett, a 730d egyturbósa 254 lóerős. A 740i (és az ActiveHybrid7) teljesen új, biturbó 3,0 literes benzines kapott (NS5 motorkód) 320 lóerővel, a 750i 4,4 literes V8-as biturbója 450 lóerős. Két erőforrás teljesítménye nem változott, a a 6,0 literes biturbó V12-es továbbra is 544 lóerős, és a néhány piacon elérhető, 3,0 literes szívó benzines alapmotor is 258 lóerővel folytatja.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!