Az elektromos átállás a közlekedési szektor minden területét érinti majd, a brit Coleman Milne nevű karosszériaépítő például most jelentette be, hogy a Ford Mustang Mach-E alapján nem csak pompakocsit, de gyásznép-szállító limuzint is kínálnak mostantól. Az Etive nevű sorozat prototípusaival hamarosan megkezdik a 40 000 mérföldes tesztelést a Millbrook próbapályán, a sikeres vizsgálat után kezdik el majd leszállítani az autókat.

A brit cég az elsők között készített akkumulátoros-elektromos pompakocsit a Tesla Model S alapján, de abból nem készítettek nyújtott limuzint. A Mach-E limuzin esetén egyébként 114 mm-rel emelik meg a tetővonalat, hogy kalapban is kényelmesen lehessen helyet foglalni az ülésein. A megnövekedett tömeg és légellenállás miatt a 75 kWh kapacitású akkumulátorral a hatótávolság 320 km-re csökken, de megmarad az akár 115 kW-os villámtöltés lehetősége.