Néhány nappal ezelőtt a Kia Cerato (USA-ban Spectra) nyitotta a benzinellátással kapcsolatos visszahívásokat. Az NHTSA szerint előfordulhat, hogy a dél-koreai autó üzemanyagtankja leesik a helyéről, ha az autót olyan éghajlati körülmények között használják, ahol telente sózzák az utakat. A Kia 58 000 autó esetén ingyen cseréli az üzemanyagtank-tartó pántokat.

Hasonló probléma van a Ford F-150-es pickuppal, is, amelynél nem a só miatt, hanem csak úgy magától rohad el a tankot az alvázhoz rögzítő pánt. Az NHTSA ez esetben már 2,7 millió autót vizsgál, 339 esetről van tudomása, két esetben történt tűz a miatt, hogy a tank leesett az útra, az egyik esetben kialudt a láng, a másikban leégett az autó.

Az Audinak egészen más problémái vannak a 2001. június 19-2004. június 8. között gyártott, 4,2 literes V8-as motorral szerelt A6/S6/RS6 modellekkel. Itt egy, a tankon elhelyezett szelep törhet el azáltal, hogy az oda vezető alumínium cső nem képes követni a tartály mozgását, a gyenge pont pedig a szelep felső része. Arról a szelepről van szó, ami az autó felborulása esetén hivatott leállítani az üzemanyagpumpát, ennek megfelelően a tank felső részén helyezkedik el; előfordulhat azonban, hogy a benzin hullámzása miatt itt kifröccsen az üzemanyag. Az Audi megerősített szelepet épít be a visszahívás keretében.