Manapság már nem lehet elképzelni a BMW kínálatát kombi nélkül, de a nyolcvanas évek második feléig csak néhány karosszériaépítő vállalkozás foglalkozott ilyen átalakításokkal. No meg egy BMW munkás, bizonyos Max Reisböck, akinek mindenképpen egy nagy csomagterű autóra volt szüksége.

Egy törött E30-as szedánból készítette el a kombit, a lehető legtöbb meglévő alkatrész felhasználásával. Szabad idejében dolgozott az autón, amely aztán olyan jó lett, hogy a munkatársak unszolására a fejlesztőrészlegnek/főnökségnek is megmutatta azt. Az ötletből aztán három év alatt lett valóság, és mindössze egy dolgot változtatott meg a gyár: a lámpák között lealacsonyították a rakodóperemet.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!