Nem valami sikeresek a Tata által a Land Rover D8-as padlólemezre felépített szabadidő-autók, a 2018-ban piacra dobott Harrier és a 2021-től kapható Safari, ezért most mindkettőt felfrissítették. Közös vonás, hogy a kettéosztott fényszóró alsó részén lévő főlámpa kisebb lett, a felső LED-es menetfény élesebb. A 2 üléssoros Harrier esetén fiatalosabb vásárlókat céloznak, létezik lime-zöld belső díszekkel rendelkező felszereltség is, új az elektromos rendszer, nem csak a központi érintőképernyő nagyobb, de klímakonzol is érintőképernyő lett.

A 3 üléssoros Safari esetén van családi autó 7 személyes belsővel és ott az Accomplished nevű csúcs-felszereltség 6 személyes utastérrel – itt a második sorban 2 kényelmes fotel kap helyet. Ennél a modellnél a klasszikus színekkel lehet eltérni az alapvetően szürke belsőtől. A Tata Harrier és Safari hajtásáról a Stellantis (eredetileg Fiat) 2,0 literes turbódízele gondoskodik (170 LE/350 Nm), a váltó alapesetben 6 fokozatú kézi kapcsolású, opciósan 6 fokozatú automatikus. Noha a Land Rover padlólemezét használják, összkerékhajtás még felár ellenében sincs a Tata szabadidő-autóihoz.