Nemrég indult az az átszervezés, amelynek végén a fő tulajdonos, a Renault-Nissan konszern reményei szerint a Lada versenyképes autógyártó lesz. Mintegy 13 ezer munkást elbocsájtanak a togliatti üzem modernizálása mellett, folyamatosan jönnek az új termékek, és a menedzsment is spórol.

A legnagyobb Ladát kapja a vezérigazgató, ami egy levetett Dacia extra hasmagassággal A legnagyobb Ladát kapja a vezérigazgató, ami egy levetett Dacia extra hasmagassággal

Egészen pontosan arról van szó, hogy mostantól csak a saját maguk által gyártott autókat használhatnak a cégvezetők, a Lada meg is hirdette eladásra az eddigi igazgatósági flottát, ami hat darab Infiniti QX56-os luxusterepjárót jelent. A hirdetésben nem szerepel vételár, azt csak komoly érdeklődőnek árulják el. Az elnök-vezérigazgató, Bo Andersson a jövőben egy Lada Largus Cross-t használ majd, tehát egy Dacia Logan MCV-be ül át, a vezető formatervező, Steve Mattin egy Lada Priora használatára jogosult. És itt ugye a legfontosabb vezetőkről beszélünk, a céges flotta derékhadát tehát minden bizonnyal a Kalina/Granta kisautók adják. Ezek után minden erejükkel azon lesznek majd, hogy minél előbb elkészüljön az új Lada Vesta.

Ilyen autó jut a vezető formatervezőnek Ilyen autó jut a vezető formatervezőnek

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!