Axel Breun ma a Renault vezető formatervezője, aki több évtizedes munkával érte el ezt a pozíciót. Ott volt, amikor a Renault Twingo-t piacra dobták, és kezdettől fogva zavarta, hogy öreg, gyenge motorral látták el a forradalmi konstrukciót. Ezen változtatni akart, a Daihatsu Charade GTTi 1,0 literes turbómotorjának a beépítése az elektronikai rendszerek össze nem egyeztethetőség miatt hiúsult meg, ezt követően elkezdett olyan autókat keresni, amelyekre ráépíthető a Twingo karosszériája. A Ferrari 308-asra esett a választás, amelynek tengelytávja 5 mm-rel rövidebb a kisautóénál, és acél csővázas felépítésű, amelyen könnyen lecserélhető a külső héj. Ebből a projektből semmi nem lett, mert nem tudott elég pénzt szerezni egy karambolos Ferrari 308-as megvásárlására. A vázlatrajzok azonban felkeltették Patrick LeQuément vezető formatervező figyelmét, aki épp a Clio sportos imidzsén dolgozott, és végül ezeknek a rajzoknak köszönhető a Laguna motorját használó Renault Clio V6 megszületése.