Nem nagyon tudunk mit kezdeni a Mazda Koeru elnevezésű szabadidő-tanulmányával, mert a cég hallgat arról, mik a szándékai az autóval, és egyébként is csak a főbb méreteket közölte, még azt se árulták el, milyen erőforrás hajtja.

Ezekből nem leszünk sokkal okosabbak, hiszen a karosszéria hossza 4,6 méter, a szélessége 1,9 méter, a magasság 1,5 méter, a tengelytávolság pedig 2,7 méter – lényegében a Mazda CX-5-s alapterületéről beszélünk, jelentős eltérés a 17 centis magasságkülönbség a szériaautó javára. Szóval nem a CX-5-ösnél egy számmal nagyobb autót előlegez meg nekünk a Koeru, viszont a CX-5-ösnél még korai a modellváltás, épp csak most érkezett meg a felfrissített változat a kereskedésekbe.

Kémfotókat már lehetett látni egy nagy méretű Mazda szabadidő-autóról, de a Koeru nem az a kategória, és nem is emelt hasmagasságú Mazda6-ról van szó, hiszen egyedi a karosszéria. A krómozott hűtőrács immár része a LED-es fényszóróknak, zömök a hátsó, a 21 colos felnikre szerelt 265/45-ös abroncsok enyhén túlméretezettnek tűnnek. A technikáról annyit tudunk, hogy az utasokra az i-Activesense biztonsági csomag vigyáz, az MZD Connect navigáció szolgáltat internetet az utasoknak, és újfajta zaj- és vibrációcsökkentő megoldásokkal javítják a menetkomfortot a Mazda Koeru esetén.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!