A luxusautó-gyártók közül a VW konszernhez tartozó brit Bentley jelentette be elsőként az elektromos átállását, ehhez képest csak most prezentálják a második plug-in hibrid hajtással szerelt autójukat. Januárban debütált a felfrissített Bentayga szabadidő-autó hálózatról tölthető hibrid hajtással, most pedig az ugyanazt a padlólemezt és technikát használó Flying Spur Hybridet ismerhetjük meg.

Az eltelt fél év alatt fejlesztettek egy keveset a 2,9 literes V6-os biturbót használó hajtáson, amelynek a rendszerteljesítménye 544 lóerőre és 750 Nm-re emelkedett, ami 95 lóerő és 50 Nm gyarapodást jelent. Visszafogott jelvények mellett a fedélzeti rendszer digitális üdvözlőképernyőjén látható utalás az autó hibrid mivoltára, és természetesen választható olyan képernyő is, ahol az energiaáramlást lehet követni, illetve van üzemmódválasztó kapcsoló.

A belső égésű motor 416 LE/550 Nm teljesítményű, a nyolcfokozatú automatikus váltóba még egy 136 LE/400 Nm teljesítményű villanymotor hajt be, az akkumulátor 14,1 kWh kapacitású. Az elektromos hatótávolság meghaladja a 40 km-t, a 0-100 km/h gyorsulás 4,3 másodpercig tart, a csúcssebesség 285 km/h. A Bentley Flying Spur Hybridhez felár nélküli opcióként választható a Bentley Wallbox töltő, amelyhez olyan szekrény is tartozik, ahol kényelmesen és leginkább nem szem előtt lehet tárolni a töltőkábelt.