A generációváltásnál határozottabb vonalakkal újult meg a Hyundai Elantra kompakt szedán, most pedig a végletekig fokozták a sportos megjelenést a fekete orr, a hatalmas hátsó diffúzor, a nagy kipufogócsövek és a hátsó légterelő alkalmazásával, amelyek az Elantra N változat sajátjai.

A motortérbe a 2,0 literes turbómotor kerül 280 LE/392 Nm teljesítménnyel, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy nyolcfokozatú duplakuplungos lehet, utóbbival mindössze 5,3 másodpercig tart a 100 km/órás sebesség elérése, a végsebesség 250 km/óra. Áthangolt felfüggesztés, az eddigi legszélesebb, 245 mm-es abroncsok (Michelin Pilot Sport 4S 245/35ZR 19), elektronikus differenciálzár segíti a sportos előadást, az első féktárcsák átmérőjét 360 mm-re növelték, a lökhárító oldalán külön légcsatornák vezetik a hideg levegőt a fékekre.

Kagylóülések kerülnek az első sorba, a csomagtér bővítési lehetőségét ellehetetleníti a támla mögé beépített X alakú merevítő, a digitális műszeregység egyedi grafikát kap, az N alkalmazásban telemetriai adatokat is lehet rögzíteni, mesterséges motorhang is javítja a felhasználói élményt. Várhatóan nem jut el Európába a Hyundai Elantra N, hiszen mifelénk az i30 N-t közvetlen vetélytársa lenne.