2020. decemberében jelentették be, hogy távozik a Lada márka jellegzetes X-arcát kitaláló Steve Mattin a vezető formatervezői pozíciójából, a helyére pedig a Dacia modellek formájáért felelős Jean-Philippe Salar került. Ma pedig arról tudunk hírt adni, hogy közös szervezeti egységbe szervezi át a a Dacia és Lada márkákat a tulajdonos Renault, amelynek eredményeként a kínálatok is párhuzamosak lesznek; a jelenlegi 18 autós kínálatot 11-re csökkentik, és mindet a CMF-B alapra építik fel. Ennek elérése érdekében az orosz márka fokozatosan elszakad majd az X-motívumtól, ahogy azt a Vesta-frissítés kapcsán már megírtuk, a Dacia arculatot veszik át az orosz modellek. A Lada kínálat csúcsát jelenti majd az új Niva, amelyet már többször is tanulmányoztak, és most közreadták az első sejtelmes ábrát arról a modellről, amelyet elméletileg három év múlva ismerhetünk meg és 2025-ben kerül a kereskedésekbe. Két tengelytávolsággal kínálják az új Lada Nivát, amelyből lesz igazi terepjáró kivitel is, de várhatóan elsőkerékhajtással is meg lehet majd vásárolni, hiszen volumenmodellként is számítanak rá az európai piacon, ahol a Dacia kereskedőhálózatban fogják majd kínálni.