Európában a DR Automobiles forgalmazta a BAIC BJ40-est saját márkája alatt, várhatóan a most bemutatott utódot is átveszik. Annál a technika lényegében nem változott – maradt a létraalváz, a hátul merevhidas felfüggesztés, a hosszában beépített 2,0 literes turbómotor és a kapcsolható összkerékhajtás –, de már nem próbálja meg a Jeep Wrangler Unlimited-et másolni a megjelenés, egyedi lett az orr, megszabadultak a kivehető tetőpaneloktól. Amíg az elődből volt 3 ajtós és haszonjármű is, az új BAIC BJ40 egyedül 5 ajtós kombiként készül, amelynél a csomagtérajtót kettéosztották – az üveg felfelé nyílik, a fém oldalra tárul fel. A karosszéria 15 centivel lett hosszabb, az egyéb méretek lényegében változatlanok.

A belső térben mindent telepakoltak nagy méretű kijelzőkkel, de azért jutott hely szellőzőnyílásoknak és néhány fizikai kapcsolónak is. Sokat fejlesztettek a vezetőtámogató rendszereken, és teljesen új fejlesztésű a 2,0 literes turbómotor is, aminek a teljesítménye 225 helyett már 234 LE, a váltó továbbra is 8 fokozatú automatikus. Az új modellhez már nem kínálnak 2,0 literes turbódízelt vagy 2,3 literes turbómotort, de idővel lesznek újenergiás hajtások is a BAIC BJ40 választékban.