A General Motors Delta 2-es padlólemezére épül az itt látható Buick Envision nevű szabadidő-autó, amelyet a kínai piacon az Encore (Opel Mokka) és Enclave (ennek nincs európai megfelelője) modellek közé lőttek be. Fő vetélytársnak a VW Tiguan és Ford Kuga típusokat tartják, azoknál érezhetően nagyobb karosszériával rendelkezik. A hossz 4667 mm, a tengelytávolság 2750 mm, az első hírek szerint azonban a csomagtér alaphelyzetben csak 420 literes lesz.

Várhatóan augusztusban leplezik majd le ténylegesen az újdonságot, addig csak egy hivatalos fénykép és néhány, a prezentáció során lőtt kép van az autóról, no meg pár kémfotó az utastér részletéről, ahol például a felfrissített Opel Insignia szellőzés-konzolját látjuk az érintőképernyős ülésfűtés/hűtés-állítással.

Kezdetben csúcs-felszereltséggel és -erőforrással kínálják a szabadidő-autót, ami a 2,0 literes, alumíniu8m blokkos négyhengeres turbós benzinest jelenti 260 lóerővel, 353 Nm-es nyomatékkal. A váltó hatfokozatú automatikus, a feláras összkerékhajtás teljesen új fejlesztésű. A felszereltség teljes: IntelliLink 8 colos képátlójú érintőképernyővel, láblengetésre felnyíló csomagtérfedél, aktív vezetési segédek, parkolórobot. Előbb-utóbb várható ennél szerényebb felszereltségű változat megjelenése is, amelybe az 1,6 literes benzines turbómotort szerelik majd. Mire Európába és a kocsi (várhatóan hűtőrács-cserével oldják meg a honosítást), dízelek is választhatóak lesznek majd hozzá.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!