A brit Autocar újság szerint a Ferrari által fejlesztett, a Formula-1-es versenyautók KERS-rendszeréhez hasonló működésű hidbrid rendszert a darabszámok növelése és így a fajlagos költségek csökkentése miatt megkapja az Alfa Romeo is, ahol a Giulia típus 2,0 literes benzinesével (350 lóerős rendszerteljesítmény) és a 2,9 literes V6-os biturbóval (650 lóerős rendszerteljesítmény) is elérhető lesz. Utóbbival az Alfa Romeo magabiztosan maga mögé utasítaná a német konkurenciát. A Magnetti Marelli fejleszti az ERS nevű rendszert, amelynél különösen nagy gondot fordítanak arra a mérnökök, hogy tartósan elviselje az akár versenypályás használatot. A britek szerint a Giulia sorozat második karosszériaváltozatával, a kupéval egyszerre jelentik majd be az új hajtásláncokat, mégpedig valamikor az idei év végén. Klasszikus, kétajtós lépcsős hátú kupéról lesz szó első körben, de állítólag vizsgálják egy ötajtós kupé megvalósításának a lehetőségét is az olaszok – kombiról szó nincs a tervek szerint, hiszen az a Stelvio nevű szabadidő-autó eladásait kannibalizálná.