Épp csak bejelentette a Radar nevű autómárkát és annak első modelljét, az RD6-os villanymotoros pickupot a Geely, és rögtön életre hívta a Radar Weekends nevű életstílus-márkát. Utóbbi a NatureHike nevű kempingfelszereléseket gyártó vállalkozás partnere, és leszerződött a National Geographic China kiadvánnyal is, hogy az azáltal életre hívott felelősségteljes természetjárást promotálják. A koronavírus-járvány utáni időben felértékelődik az egyéni nyaralás lehetősége, amihez nem csak a járműveket akarja biztosítani a Radar.

Az elsőként érkező RD6-os pickup az önhordó SEA villanyautó-alapra épül, Peter Horbury irányításával készült a megjelenés a Geely brit formatervező stúdiójában, és a nagy méretű, elektromos csatlakozásokkal is rendelkező platón kívül a kocsi orrában kialakított raktérrel is rendelkezik. Ez csak az első autója lesz a Radarnak, amely villanymotoros ATV-t, és több pickupot és szabadidő-autót is piacra dob majd – amennyire azt a márka bejelentésekor közreadott körvonalak alapján meg lehet állapítani, az RD6-os lesz a legkisebb autója a márkának.