Most még csak meglehetősen szűkszavú információkkal rendelkezünk az új Chevrolet dízelmotorról, a három hengeres erőforrás öntöttvas blokkot és alumínium hengerfejet kapott.

Teljesítmény- és fogyasztásadatok nincsenek, annyit azonban elárultak, hogy 1250-es percenkénti fordulaton 100 Nm, 1750-es percenkénti fordulaton 140 Nm a nyomaték. Elsőként 2011 második felében, az Indiában gyártott és forgalmazott Beat-be építik be a motort, utóbbi nem más, mint a mifelénk Spark néven forgalmazott miniautó. Indiában elég az Euro 4 teljesítése, nem valószínű, hogy az Unió számára elkészítik a méregdrága Euro 5-ös változatot, sőt, mire ideérne, már az Euro 6 lesz a téma.

Euro 4-es változatban indít az egyliteres dízel, európai érkezése bizonytalan Euro 4-es változatban indít az egyliteres dízel, európai érkezése bizonytalan