Horacio Pagani megmutatta a nagyvilágnak, hogy az argentinok igenis értenek a szuperautókhoz. Most a Bucci család bizonyítja ugyanezt, közös összefogással. Az autót a hetvenes években aktív F1 konstruktőr, Clemar Bucci kezdte el tervezni, de 2011-ben bekövetkezett haláláig nem tudta azt befejezni. A család, a versenyistálló-tulajdonos Paolo Bucci irányításával azonban befejezte a nagy művet.

A Buenos Airesi Autószalonon leplezik le az alkotást a nagyközönségnek június 20-án, addig is tartottak egy zárt körű prezentációt, ahol már megmutatták a barchettát. Mindössze négy méter hosszú a karosszéria, amelynek nincs teteje; nem is csoda, hogy csak 87 centi magas az egész.

Acél csőváz a lelke a konstrukciónak, a karosszériaelemeket karbonból sütötték. Az alkotók igazán a kronométereket idéző mechanikus órákra büszkék, no meg a motorra, amely egy 7,3 literes, AMG által épített V12-es 600 lóerő teljesítménnyel, amihez hatfokozatú kézi váltó csatlakozik. Ismerős? Nem véletlen, ezt ugyanis egyenesen a Pagani cégtől vásárolták, még Clemar Bucci választotta ki ezt az erőforrást, és Horacio Pagani szívesen teljesítette a kérését.

A Bucci Special névre hallgató autónak nem tervezik a sorozatgyártását, azt emlékműnek szánják arra az évfordulóra, hogy a család már 100 éve foglalkozik versenyautók tervezésével.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!