Amíg 2016-ban még „csak” 766 ezer autót értékesített a Geely Kínában, 2017-ben már 1 247 ezer darabnál tartottak, az idei első félévben pedig már 766 ezer autót adtak el, tehát nyugodtan nevezhetjük robbanásszerűnek a fejlődést, hiszen két év alatt gyakorlatilag megduplázták eladásaikat. A megfelelő háttértámogatás érdekében a cég most 41,3 milliárd Ft-nyi jüant költöttek a kereskedőhálózatra, és tegnap egy csapásra 149 új márkakereskedést nyitottak. Ezek között 65 zöldmezős beruházás keretében jött létre, 84-es teljes körűen felújítottak – utóbbiak közül 39 korábban más márkával foglalkozott. A jelenleg 965 tagú kínai Geely kereskedőhálózat 95%-a nyereségesen működik, a JD Power vevőelégedettségi listáján a márka a 2016-os 21. helyről 2017-ben a 13-ra ugrott előre.