Európában csak az i40-es generációváltásakor kapjuk meg az új megjelenést, de a Hyundai Sonata frissítés irányadó lehet abból a tekintetből, hogy mire számíthatunk. Az új i30-ason már alkalmazott hűtőrácsot kapta meg a középkategóriás modell, amelynek teljesen új a karosszériája az A oszloptól előre. Hátul is teljesen átalakult a megjelenés az új csomagtérfedéllel és lökhárítóval.

Az utastérben a kormánykerekek újak, felszereltségtől függően több dizájn is van, de mind háromküllős, a csúcsmotornál kiegyenesítik a karima alsó részét. Új generációs érintőképernyős fejegységet alkalmaznak, ami az eddiginél gyorsabb működést és jobb kapcsolódási lehetőségeket kínál, utóbbihoz tartozik még, hogy elöl az USB csatlakozó mellett vezetéknélküli telefontöltési lehetőség is van. A korábbinál több elektronikus segéd ügyel a biztonságra, sávtartó segéd is van már a fedélzeten.

Az alapos külső-belső frissítés során nem nyúltak a motorokhoz, alap a 2,0 literes benzines 163 lóerővel, majd következik az 1,6-os turbó 180 lóerővel és a 2,0 literes turbó 245 lóerővel, illetve Dél-Koreában még az 1,7 literes dízel 141 lóerős változata is kérhető.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!