bmw1

Meg se érkezett még a márkakereskedésekbe az új BMW 5-ös sorozata, de a gyár máris bővíti a választékot, másodikként az európai piac számára készített kombi karosszériát mutatták be. A csomagtérajtó immár alumíniumból készül, külön felnyitható hátsó szélvédő. Javítottak a raktér zajszigetelésén, azt ígérik, a lépcsős hátúval azonosan csendes a belső.
bmw2
Alaphelyzetben 570 literes a csomagtér, amely akár 1700 literesre is bővíthető. A 40:20:40 arányban osztott hátsó ülés támlája állítható, a ledöntéshez a raktérben elhelyezett gombot kell csak megnyomni. A terhelhetőséget 120 kg-mal, modelltől függően 720-730 kg-ra növelték, alapfelszerelésként adják a szintszabályzást is végző hátsó légrugózást. Szétválasztották a raktérhálót és a kalaptartót, mindkettőnek megvan a helye a raktérpadló alatt.
bmw3
A kombi négy motorral lesz elérhető első körben, a 2,0 literes benzines 252 LE/350 Nm-rel kezd, a 3,0 literes soros hathengeres 340 LE/450 Nm-rel jelenti a csúcsot. A 2,0 literes dízel 190 LE/400 Nm teljesítményű, a 3,0 literes dízel 265 LE/620 Nm-t tud. A kisebbik dízelnél 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó az alap, egyébként 8 fokozatú automatikus egységet adnak, a 6 hengeres benzinesnél széria, a 6 hengeres dízelnél feláras az xDrive összkerékhajtás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!