Minden irányban pár centit gyarapodott az Isuzu MU-X terepjáró, amelynek a megjelenését most szándékosan eltávolították a D-Max nevű pickuptól; hiába a közös alváz és technika, a személyautónak magasabb vásárlói igényeket kell kielégítenie. Látványosan megformált oldalfalak, résnyi LED-es fényszórók és lendületes vonalvezetés jellemzik a külsőt, a felnik 17-20 colosak lehetnek. A műszerfalon hagyományos helyett elektromos a rögzítőfék, a kardánalagút oldalán térdtámaszokat helyeznek el, a második és harmadik sorban utazók a tetőre szerelt szellőzőnyílásokat kapnak.

Hat légzsákot, menetstabilizálót kap az MU-X, a vezetőtámogató rendszerek közül holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalomfigyelő, vészfékrendszer, sávelhagyás-figyelő érhető el a magasabb felszereltségi szinteken. Kétféle dízelmotor közül lehet választani, az 1,9-es 150 LE/350 Nm teljesítményű, a 3,0 literes 190 LE/450 Nm teljesítményű, a kisebbnél feláras, a nagyobbnál széria a hatfokozatú automatikus váltó, összkerékhajtást csak a csúcsmodell kap.