Már hozzászokhattak a Tesla-vásárlók, hogy a gyár nem létező autókra gyűjt megrendeléseket, aktuálisan épp reménybeli jobbkormányos Model S/X vásárlók szembesülnek azzal, hogy a gyár nem szállít. A modellfrissítés előtt még létezett ilyen kivitel, most viszont a méretgazdaságosság okán úgy döntött a gyár, hogy nem készít többet ilyen változatot – 2022-ben 1 298 434 darab Model 3/Y készült, ezzel szemben csak 71 177 darab Model S/X – a méretgazdaságosság miatt, értsd nem akar vesződni ilyen minimális darabszámokkal. Mindezt annak ellenére, hogy a brit weboldalon (idő közben eltávolították onnan) megmutatták a jobbkormányos műszerfalat – igaz, csak digitálisan alakították át a balkormányos műszerfalat mutató képet – és több hónapig gyűjtötték a megrendeléseket. A második Roadster vagy a Cybertruck után nem az a meglepetés, hogy a Tesla nem tud szállítani, hanem inkább az alternatíva, amit kínál: az Egyesült Királyságban balkormányos autók szállítását ajánlotta fel az ügyfeleknek, még tesztvezetéseket is szervez, hogy kipróbálják a vezetők, milyen a rossz oldalon lévő kormánnyal közlekedni. Ha nem akarnak folyamatosan szívni a forgalomban – nehéz előzés, sávváltás, parkolóházba behajtás (rossz oldalon lévő vezetőülés) –, akkor vagy visszakapják a foglalójukat, esetleg a kisebb méretű, kevesebb extrával és alacsonyabb műszaki tartalommal rendelkező, de jobbkormányos változatban is elérhető Model 3/Y típusra módosítják a megrendelésüket.

Ilyen volt a modellfrissítés előtti, jobbkormányos Tesla Model S műszerfal