A Renault konszern segítségével tért vissza a nemzetközi porondra a Dacia márka 2004-ben, amikor piacra dobták a Logan első generációját. Ettől kezdve számítják a márka új korszakát, amely most fontos mérföldkőhöz érkezett: 8 millió autót értékesítettek. Három modellel értek el milliós darabszámot, ezek a következők: Sandero 2,78 millió, Duster 2,26 millió, 1,97 millió Logan. Ehhez jön még 630 ezer Dokker, 346 ezer Lodgy, 93 ezer Spring, 80 000 Jogger és 107 ezer egyéb – például Solenza, amelyet egy ideig még gyártottak a Logan-nal párhuzamosan.

A Dacia vásárlók 40%-a él vidéken, meglepő módon a Spring-nél 50% ez az arány, tehát nem csak városlakók kedvelik a villanyautót. Jelenleg egyébként 44 országban forgalmazzák a Dacia márkájú autókat, amelyet Romániában, Marokkóban és Kínában gyártanak. A márka legnagyobb piaca Franciaország, majd Olaszország, Németország, Románia és Marokkó következik.