Romano Artioli és az EB110 nélkül nem lenne ma Bugatti, ezt ünneplik a 10 darab Centodieci kupéval, amelyeknek a prototípusa 50 000 km-t futott közúton és versenypályákon, -20 és +45°C közötti hőmérsékleten. Az első példányt ünnepélyes keretek között, az EB110-es egykori otthonában, a ma használaton kívüli Campogalliano-i Kék gyárban adták át tulajdonosának; a 2019-es Monterey Car Week-en a leleplezést követő percekben el is kelt mind a 10 példány.

Az EB110 Blue színű karosszéria és az EB110 Sport Silver színűre fényezett felnik megegyeznek azzal, amit a kilencvenes évek szuperautója az első sajtófotókon viselt, az utastérben már szabadabban kezelték az inspirációt. Összesen 16 hétig tart összeállítani az egyedi belső teret, ebből 1 munkanapot töltenek csak az ülések kárpitjának ellenőrzésével. A 4 turbós, 8,0 literes W16-os teljesítménye 1600 lóerő, ami 2,4 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra és 380 km/órás csúcssebességre teszi képessé a Bugatti Centodieci-t.