Első és legfontosabb változás a Mitsubishi Pajero-val kapcsolatban, hogy a 3,2 literes négyhengeres dízelmotor immár teljesíti az Euro V-ös követelményeket, változatlan teljesítmény mellett. Az egyes piacokon elérhető 3,8 literes V6-os károsanyag-kibocsájtását is csökkentették.

A külső változásait nagyítóval kell keresni, megváltozott a hűtőrács osztása, az első- és hátsó lökhárítók formája, és nem szabad megfeledkezni a szintén új megjelenésű tetősínekről sem. Az utastérben új kárpitok, új műszer-grafika és szálhúzott alumíniumnak látszó műanyag betétek dobják fel a hangulatot. Új biztonsági elem, hogy ha a sofőr egyszerre nyomja a fék- és gázpedált (csak automatikus váltóval készül a Pajero), akkor utóbbit veszi csak figyelembe az autó.

Japánban van rádió nélküli fapados Pajero is Japánban van rádió nélküli fapados Pajero is

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!