A McLaren Senna kapcsán még a rajongók is csak annyiban tudtak megegyezni, hogy annak megjelenése karakteres, ezzel szemben a márka új csúcsmodellje, a Speedtail tényleg szemet gyönyörködtető látvány. Arról pedig a világújdonságnak számító karosszéria gondoskodik, hogy maradandó legyen az élmény.

A Special Operations műhely készíti a vásárló személyére szabva az autót, minden tulajdonost nemsokára meginvitálnak a gyárba, ahol aztán az utolsó részletig megbeszélik velük autójuk kialakítását. A megszokott lehetőségeken felül a titánium réteggel bevont karbonszalagok jelentik az újdonságot. A titániumot bármilyen színben elő tudják állítani, akár krómszerű csillogást is elő lehet állítani ezzel a megoldással, illetve arra is lehetőség van, hogy nevet, logót vagy akár fényképet is belesüssenek a karosszériába.

De nem ez az egyedüli különlegessége a karbon karosszériának, hiszen az aerodinamikai elemek egy része nem külön légterelő, hanem a karosszériaelemek mozgatható része – nem véletlen a Speedtail elnevezés. Ez lesz a McLaren által valaha gyártott leggyorsabb utcai autó, az 1036 lóerő rendszerteljesítményű hibrid hajtás 403 km/órás csúcssebességet tesz elérhetővé. De nem csak ezen a téren múlja felül az F1-est, hanem fürgeség tekintetében is, a Speedtail 12,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/órára! Utóbbiban nagy szerepe van annak, hogy a saját tömeg mindössze 1430 kg.

Cseppet se hétköznapi az utastér, ahol három ülést helyeztek el, a vezető előrébb ül, mint az oldalt lévő utasok. Ez alkalommal mindkét irányból megközelíthető a vezetőülés, mert nem kézi kapcsolású a váltó, a vezérlőgombokat a tetőpanelen helyezték el, a volán mögött kapcsolófülek vannak. Külső tükrök helyett (Végsebesség-üzemmód esetén) visszahúzódó kamerákat-monitorokat használ az autó. Mind a 106 példányt előre értékesítették 1,97 millió eurós áron (+az egyedi igények), még az USA-is került 35 darab annak ellenére, hogy ott nem lehet forgalomba helyezni azt. A középen lévő vezetőülés miatt nincs oldallégzsákja a vezetőnek, márpedig arrafelé ez követelmény.