Nemrég került a japán forgalmazó VT Holdings tulajdonába a brit Caterham manufaktúra, amely a Lotustól megvásárolt Super 7 konstrukciót fejlesztette tökélyre. Most a történelem ismételheti önmagát, hiszen a Lotus több mint negyed évszázad után leáll az Elise/Exige típusok gyártásával, és a gyár nyitott arra, hogy a típus jogait és annak gyártószerszámait eladja. Kézenfekvőnek tűnik, hogy a Caterham legyen a vevő, hiszen a VT Holdings jövőbiztos márkát akar faragni új befektetéséből, márpedig az Elise/Exige váza alkalmas akkumulátoros-elektromos hajtás fogadására is – az első Tesla Roadster, és a Detroit Electric SP:01 is ezt használta –, tehát egy csapásra lenne egy ütőképes alapja, ami mellett gyártásban maradhat a Seven is. A Lotus egyébként azért szabadul meg ettől a ragasztott alumínium térváztól, mert annak előállításához sok kézi munka szükséges, az új brit sportkocsijainak vázát pedig robotok rakják majd össze a jelentős beruházással fejlesztett hetheli üzemben. Egyelőre még nem hivatalos, hogy a Caterham lesz a vevője az Elise/Exige technikának, de a több érdeklődő közül ők tűnnek befutónak.