Már idén megvásárolható lesz a Maserati GranCabrio, de csak benzinmotorral, aki a Folgore nevű akkumulátoros-elektromos változatra vágyik, annak 2025-ig kell várnia. De lehet, hogy megéri a pár hónap türelem, hiszen az 550 lóerős Trofeo-hoz képest 25 100 euróval olcsóbban adják a 761 LE/1350 Nm rendszerteljesítményű akkumulátoros-elektromos változatot, az indulóár 210 700 euró.

Ezzel a hatalmas erővel nem csoda, hogy a 2340 kg-os saját tömeg ellenére a Maserati GranCabrio Folgore mindössze 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, a végsebessége alacsonyabb a benzinesnél, 290 km/óránál tetőzik. A 92,5 kWh kapacitású akkumulátorral a vászontetős kabrió hatótávolsága 442 km, a fedélzeti töltő 22 kW-os, villámtöltésre 270 kW-tal van lehetőség. A Maserati GranCabrio érkezésével majdnem a teljes kínálatban van már akkumulátoros-elektromos autója a modenai márkának, az egyedüli kivételt a középmotoros MC20-as jelenti – valószínűleg nem sokáig, hiszen a padlólemez-társ Alfa Romeo 33 kapcsán már ebben a konfigurációban is van villanymotoros hajtása a Stellantisnak…